torsdag 25 februari 2010

Sonen på vift :)

Idag är sonen på vift. Resten av familjen, vi får klara oss utan honom ända till imorgon kväll. Känns väldigt tomt och konstigt. Men han vinkade glatt av oss.

Nu är det ingen längre resan han är iväg på, men han fick åka iväg till farmor och farfar och få vara lite själv med dom utan småsyrrornas eviga krav på uppmärksamhet. Det var en "stor" kille som åkte iväg och så glad =)

Vi gjorde alla ett tappert försök att återgå till fritids, dagis och jobb idag. Men efter lunch gav jag upp, då kunde jag inte koncentrera mig längre med min oroliga mage (som har lugnat sig något sen jag kom hem och fick vila) och en timme senare ringde de från dagis att minstingen var febrig och nu ikväll kommer dunderförkylningen farande med ett brak på maken.

Bort, bort med vintern och fram med lite härlig sol och värme så blir vi lättare friska =o)

Inga kommentarer: