lördag 13 februari 2010

Målat 1 gång..

Nu är 28 kvm vardagsrumsgolv målat i härligaste turkosblå. Barnen tycker det ser ut som ett vackert hav :)
Än så länge är det lite ljusare än jag hade planerat, men det ska målas en gång till, sen får vi se hur det blir. Men det är så vackert!!!

Är så glad att jag stod fast vid min ursprungsplan att måla det turkost istället för att måla det vitt som jag i ett ögonblink ändrade mig till när jag började fundera över vad folk skulle säga...

Jag och M ska iväg och köpa present till kalaset hon ska på imorgon och sen blir det nog lagom att måla det andra gången i eftermiddag :) Älskar färgen som är lättmålad och torkar på ett kick.

2 kommentarer:

Lilla-Ji sa...

Va ni e duktiga!! Längar efter att få se resultatet!! Kram!

Ann-Sofie sa...

Du är amazing vännen! Kram