tisdag 7 december 2010

Bilen o julklappar

Bilen, ni vet Silvergrodan... Den gick igenom besiktningen... fråga mig inte hur... men jag är tacksam. Dessutom har Silvergrodan fått supersnygga däck...ärligt talat matchar inte resten av bilen, de nya däcken, men man kan ju inte få allt, tänk om man hade fått en helt ny bil, bara för att man köper snygga däck =)

Och julklappsshoppingen är i full gång. Har en hel del kvar på listan, men vi går framåt... Har t o m kommit på något som jag tror maken blir glad över som inte är kläder, vilket det annars jämnt är... i år har jag faktiskt kommit på något annat :)

Till barnen shoppades en hel del i Ullared, ska bara komplettera lite... maken har lite svårt att sätta gränser där... för det finns ju så mycket saker som vi skulle kunna köpa till sonen som egentligen han vill ha...lego och tv-spel bland annat ;-) jag har kommit på honom ;-)

Inga kommentarer: