lördag 25 december 2010

Vi rullar, vi rullar...

Andra dagen med underbar julmat och jag börjar känna mig väldigt rund. Just julmat har jag så svårt för att motstå med. Även om jag väljer hyfsat bra alternativ så blir det gärna för mycket mat och toppas det då med julmust så blir det en väldigt rund mage.

I hjärnan börjar det för fullt planeras för när jag ska kunna få till ett härligt träningspass... hmm, imorgon innan resten av familjen vaknar, skulle jag kanske hinna med en timmes DVD-träning... eller en rask promenad (fast promenadmöjligheterna är inte så många i snöyran). Var ute på en härlig promenad idag och det var så härligt uppfriskande och skönt. Annars så är Zumba inplanerat på onsdag kväll och kanske även på torsdag om det funkar för resten av familjen.

Det blir något begränsat med träningsmöjligheter som funkar... hmm, kanske ett pass på måndag i jobbets träningslokal. Planer, planer... nu ska det bara realiseras med ;-)

Inga kommentarer: