fredag 24 december 2010

Julafton

Bestämde oss för att göra lite annorlunda i år. Tomten var och lämnade alla julklappar inom vår egen familj redan i natt. Tyckte det var en strålande idé, då slapp vi ta med oss dom i eftermiddag och sen tillbaka igen i kväll.

Klockan sex i morse, kändes inte idéen lika strålande, för det var väl ungefär då sonen vaknade och insåg att tomten varit här och eftersom jag och maken satt uppe till midnatt för att slå in allt så var vi inte riktigt lika pigga och glada.

Men just nu, är det faktiskt en bra idé igen. Flickorna leker med sina Polly Pocket och Barbie saker och pojkarna i familjen bygger lego och jag sätter upp mina fina julklappar från familjen =)

Förutom några böcker så låg följande i mina paket i morse...

Maribowl large applegreen 221
En liten grön marimekko-skål och en stor rosa marimekko-skål. Gör sig perfekt på min rosa Stringhylla. Tycker att de är så vackra!!

Dessutom låg det ett smyckesträd ifrån Serholt/Village i ett paket. Är väldigt nöjd =0)

Inga kommentarer: