torsdag 6 november 2008

Glömde ju bort att berätta

att i helgen ska jag rycka in och hjälpa morsan och LG med försäljningen. De ska stå på Ovesholms slotts julmarknad, med start idag 12-20, fredag o lördag 10-18 och söndag 10-17.

Lördag o söndag så har något otippat jag och min svärmor lovat att vi ska stå och sälja. Jag brukar ju göra det sådär med jämna mellanrum, men min kära svärmor vet inte vad hon har gett sig in på.

Ljus i mängder är det som vi ska försöka sälja. Kolla gärna in här

Jag vet ju att efter lördag så kommer jag vara så trött och verkligen undra om jag vill göra detta på söndagen med, men har man lovat så har man och sen börjar ju nya arbetsveckan på måndag. Men då ska jag ta det lite lugnare och passa på och jobba kortare dagar med dagislämning och hämtning istället, då är ju bokslutsveckan över och lugnet lägger sig lite.

Inga kommentarer: