måndag 10 november 2008

Nu börjar det bli mycket

nu har jag fyra olika chefer att hålla reda på. På jobbet i helgen hade jag ju en chef, en chef på manpower och en chef på mitt uppdrag och sen en chef på mitt extraknäck, eller på mitt extraknäck har jag egentligen 2 till 3 chefer beroende på hur man ser det. Många blir det att hålla reda på, tur att man bara gör en sak åt gången ;-)

Men jag gillar faktiskt mitt något spretiga arbetsliv för tillfället, skulle inte vilja byta ut något just nu. Fast det kan ju ändras ;-)

2 kommentarer:

Ann-Sofie sa...

blir snurrig bara jag läser det:) Men så skönt att du trivs för det är ju det viktigaste!

kramen

Lilla-Ji sa...

Veckans matsedel på begäran:

Måndag: Biff, potatis & sås (är fortfarande jättemätt).
Tisdag: Kycklin, ris & currysås.
Onsdag: Blodkorv, bacon & köttbullar.
Torsdag: Taco-afton.
Fredag: Öppet för förslag! :-)

//Jenny

PS. Kul att du trivs med jobbet (jobben)! :-)