måndag 10 november 2008

Vilken helg!!

Har ju jobbat hela helgen som ljusförsäljare på Ovesholms slott. Jättemycket folk och härlig stämning. Börjar faktiskt längta lite till julen.

Ljusen sålde fantastiskt bra och jag och svärmor hade riktigt roligt.

Men helgens höjdpunkt var nog ändå de två männen som kom och sjöng serenad för mig, inte en gång utan två gånger fick jag den stora äran att bli tillägnad en sång.
Inser nu att jag har alldeles för lite serenader i mitt liv. Fast då hade jag kanske inte uppskattat dom så mycket, eller hur? Det ger en kick när två okända män kommer fram och faller ner på knä och tillägnar en sång åt en. Det blev liksom ännu roligare att jobba då ;-)

I övrigt måste jag även tacka för det helt galna mms:et jag fick... you are crazy, but special!

Inga kommentarer: