tisdag 23 december 2008

Dan före julafton

och snart är alla paket inslagna. Så fort jag tror att allt är klart så nog kommer jag på ytterligare ett som inte är färdigt.

Egentligen är det bara en halvtimme kvar till den 24.de och jag borde legat i sängen för länge sedan, men det finns en del att göra, men detta blir det sista innan kudden kallar ;-)

Kontoret är i närheten av att vara klart. Det är färdigmålat, golvet är lagt förutom en list vid tröskeln, mitt älskade skrivbord är på plats, några hyllor uppskruvade och fulsnygga fåtöljen har hittat sin plats. Jag är supernöjd. Ljust och snyggt blev det med några mörkare detaljer som skrivbord och stol och sedan 70-tals grön fåtölj och lite grönt i gardinerna. 

Nä, nu är jag så trött att jag inte kommer på något vettigare att skriva mer än... GOD JUL och njut av julen med era nära och kära!!

1 kommentar:

Ann-Sofie sa...

Du har en award att hämta hos mig...kram