torsdag 11 december 2008

Det blev lite pepparkaksbak...

och det blev några kort. Men går det att få tre barn att titta på mig samtidigt, nej då... men ska väl kunna välja ut ett i alla fall  ;-)
Vaknade igår morse så där vid halv sex av att F kräker... suck, dags igen. Trodde verkligen att det inte skulle bli mer, men jodå... men det blev bara en gång igår morse och sedan var hon som vanligt igen. Så jag begriper fortfarande ingenting, men det är kanske inte meningen. Är hemma med vildingar idag med, för säkerhets skull.

Imorgon är det lucia, och kanske lyckas vi få med N i luciatåget, hans sista år på dagis. Han har totalvägrat de andra åren, tyckte det var läskigt med alla som stirrade tror jag. Och ifjor så hade vi kräksjukan... som nu då nästan, suck. Men jag har förhoppningar inför morgondagen.
Idag fick barnen lucialjus att ha i handen i paketkalendern. Så lite förväntningar har de inför imorgon, liksom mamma då...

Ska sätta mig och tömma kameran nu så den är laddad, så typiskt om den är full eller batterierna slut....

Inga kommentarer: