onsdag 17 december 2008

Jihoo, Ikea tripp idag...

var evigheter sedan sist. Ska egentligen bara handla golv, hyllplan och konsoler... men ja, ni vet, lite annat kan ju slinka ner. Ska dock köra efter jobbet så jag har ju inte evighetslång tid på mig som jag skulle vilja men, lite ska jag väl hinna kika på.

Förmodar att julsortimentet är ganska utsorterat men det är ändå så kul att kolla på.

Om jag inte sa det, så är det ju kontoret som fortfarande inte är klart... ska ju vara klart till julafton så det är hela 7 dagar kvar... oj... men en strykning med färg på väggarna saknas, golvet då och så ska hyllplanen målas en gång och sedan monteras upp och så ska det pyntas till... det är lugnt... det hinner vi, eller hur... det är ju 24timmar på dygnet ;-)

Vi hade ju planerat att ha färdigt vårt sovrum också till jul, men som sagt det är bara 24 timmar på dygnet och de är klart färre sedan jag började jobba heltid och helt tänker jag inte slita ut mig för att få allt klart. Vi får börja med sovrummet i januari istället....

Inga kommentarer: