tisdag 16 december 2008

Igår fick jag reda på en hemlighet...

en hemlighet som jag lovat att inte berätta.. en som gör mig glad, men också skapar lite frågor...
Så jag har en del att fundera över... 
Igår var även min minisis födelsedag. Hurra för henne ;-) jag ringde faktiskt och väckte henne och sjöng, så tro inte att jag glömt henne bara för att jag skriver det idag, istället för igår....
Igår byggde vi även pepparkakshus här hemma. Gick jättebra... barnen var nästan som små änglar... jätteduktiga. Ända tills imorse då M tog ett stadigt tag i ena fönstret och bröt loss en stor bit och åt upp... så länge varade det huset. Fast vi vände på huset och satte den andra sidan framåt... det gick ju nästan lika bra förutom att de inte har någon dörr... tomtenissarna alltså.. ;-)
Ikväll ska vi mäta vad vi behöver på Ikea och så ska jag köra dit en runda själv imorgon kväll...

Inga kommentarer: