måndag 22 december 2008

Mitt missöde på motorvägen

slutade lyckligt. Jag fick hjälp av en ängel i form av Glenn på Assistancekåren som hjälpte mig byta däck vid motorvägskanten. Ängeln skickar förmodligen en saftig räkning men det var det värt.
Har ingen aning hur jag lyckades få punktering, men har redan fått höra... du och bilar....
Tycker själv att jag har oförtjänt dåligt rykte med bilar, för jag brukar klura mig ur kniviga situationer som när jag får punka på motorvägen eller står öga mot öga med en älg. Men några bilar har jag lyckats ta sönder och har krockat några gånger, men ändå....

2 kommentarer:

Ann-Sofie sa...

Vilken tur att det slutade lyckligt!

god Jul och kram på er!

Lilla-Ji sa...

Va bra att det ordnade sig! Tack för ett superfint julkort! Det gick ju att få alla kidsen att sitta stilla! :-D GOD JUL önskar vi i Skoglösa!