torsdag 11 december 2008

Nu har F däckat...

och än mår hon bra... hoppas verkligen att det håller i sig. Har ju ett långt viktigt möte imorgon som jag helst inte vill missa. Dessutom har maken både läkarbesök och planering inför våren på schemat. 
De två stora har själva valt film och tittat på Teletubbies... dessa hemska från jag vet inte var... men det funkar uppenbarligen för de sitter som klistrade, men vad är det mysiga med dessa hemska varelser?? Jag har verkligen undvikit dom så länge jag kunnat, men i ett svagt ögonblick så föll maken för dotterns tindrande ögon eller var det sonens, minns inte riktigt och köpte denna hemska film. usch!
Men jaja, nu får ju jag tid över att sitta ännu en liten stund vid datorn och förmodligen hinna dra ett varv med dammsugaren med...trist men behövligt. Ikväll ska jag jobba en stund på extraknäcket igen, efter att jag varit hos frissan. Dags att klippa topparna. Blir ingen ny make-over utan ska försöka få samma som jag gick därifrån med senast. Var ju så nöjd då med min nya korta frisyr som nu vuxit till sig en bit, men nu ska det bort igen ;-)
Ska även försöka hinna med en kort julklappsrunda på stan innan de stänger... om jag springer, hinner jag kanske mer än en affär??? 

Inga kommentarer: