lördag 31 januari 2009

Vilken toppenmysig lördag

detta varit och är. Denna lördag har varit efterlängtad av sonen. Jag hade lovat honom att vi skulle gå och bowla idag med lillsis och M. Som han har längtat, frågat varje dag om det var lördag och vi kunde bowla.

Så mysigt vi hade det och inte gjorde det någonting att jag kom sist. Jag är mer kass än jag trodde på bowling :)

Sedan tog vi en tur in på stan, gick i några affärer, gjorde lite reafynd. Tog en glass på Trendies och sedan in på videouthyrarstället i stan och hyrde två filmer till barnen. Stannade till på McDonalds och hämtade mat till hela bunten, dvs till oss och till de som väntade här hemma.

Medan barnen och maken sedan kollade på barnfilmerna och så passade jag på att mysa med MammaMia och syrran som inte sett den innan. Åh, vad jag har saknat sådana här stunder och vad jag njuter nu!!! Mystid med syrran eller syrrorna (jag har inte glömt dig minisis) är underbart.

Nu är ju syrran och barnen fortfarande kvar, så du blir väl överraskad när du läser detta att jag redan hunnit skriva.

Tack för en oförglömlig dag!! Puss

3 kommentarer:

Ann-Sofie sa...

Lovely!
Blir nog inte IKEA i morgon eftersom bordet så klart var slut(vår vanliga tur)
Kram

mads sa...

När vi ses nästa gång blir det Dirty Dancing! Och då m-å-s-t-e vi säga alla repliker på rätt ställe.

Puss!

Lilla-Ji sa...

Vilken toppenlördag!! Kram!