måndag 29 juni 2009

Det första jag

gjorde idag när jag äntligen kom hem från jobbet, var att hoppa i bikinin och ut i poolen till min härliga familj :-) fast det var kallt..... men så är jag också en liten kyckling ;-) så jag blev inte alls ledsen när lilla M hellre ville sitta och mysa i nya solsängarna eller vad de heter - moderna Baden-baden i alla fall ;-)

Efter en mysig kväll igår med först piratbarnkalas och sedan god mat, så var det inte så kul att känna att jag var den enda som skulle hem och lägga mig för att stiga upp tidigt till jobbet... det är då det är segt att veta att så många redan har semester... men det är nedräkning nu... 9 arbetsdagar kvar innan första semesterveckan ;-)

Ikväll har jag bokat biobiljetterna till imorgon. Jag och tre tjejkompisar ska gå och se Sandra Bullocks nya film: The Proposal. Snacka om vardagslyx en vanlig tisdag. Jag försöker nu samla ihop trupperna för en gemensam matstund också innan filmen börjar :-) blir förmodligen Bagel Café som får celebert besök imorgon :-)

På onsdag är det sedan årets happening i Hörbyhåla. Hörby marknad är det som går av stapeln och årets hemvändardag. Och, yes, jag ska dit och drar hela familjen med mig :-)

Inga kommentarer: