tisdag 2 juni 2009

Nu är det nära...

....var på Viktväktarna igår för mig vägning och veckan hade gått långt över förväntan ;-) minus 0,7 dvs bara 0,6 kg kvar till min målvikt!!!!! Vet att jag tjatar mycket om det här, men det är en stor sak för mig!!!! Nästa vecka blir det ingen vägning utan nästa gång är om två veckor och då ska jag baske mig vara i mål!!!!

I övrigt så har svärföräldrarna åkt till USA nu och LA för att hjälpa makens lillebror och fru som ska bli tvåbarnsföräldrar nästa vecka då det är dags för kejsarsnitt. Svärföräldrarna kommer hem två dagar innan midsommar, så vi i resten av familjen har lovat att fixa och dona inför det stora midsommarfirandet som äger rum varje år på Hamrarna.

Barnen snörvlar och hostar, jag har en jobbig bokslutsvecka och maken är inne på slutspurten på sitt.... det är tufft nu...

Inga kommentarer: