onsdag 24 juni 2009

Det snurrar i skallen

och är lite väl mycket just för tillfället. Först och främst på jobb ett så är det ganska förvirrat med mina ordinarie arbetsuppgifter och på fredag slutar en tjej och har lämnat över en hel del nya arbetsuppgifter som jag fortfarande har dålig koll på när de ska göras i förhållande till mina egna... vilka ska prioriteras vid vilket klockslag...
På jobb två, börjar det väl ordna upp sig även om jag har en del knutar kvar att lösa. Sedan har jag ju min sommarkurs, där jag har fått böckerna idag och första uppgiften ska lämnas under veckan... blir nattlektyr. 
Sedan är det ju att hinna träffa familjen och barnen och umgås... fixa sovrummet klart, och ja, allt annat som ska organiseras och göras, presenter som ska fixas, biljetter bokas, träffar organiseras och allt annat som surrar i skallen...
Det blir nog bättre snart, fast inte nästa vecka, då är det fullt upp över öronen, men kanske nästa efter det....

2 kommentarer:

Lilla-Ji sa...

Jag hejar på dej! Tycker du är superduktig som klarar av allt!! Glöm inte att försöka gå ner i varv och bara LATA DIG på semestern, ok? Var rädd om dig! Stor kram Jenny

Anonym sa...

Bäst du lugnar dig och inte stressar upp dig. Förslagsvis så kan du ju låta blåslampan ligga på hyllan över sommaren:-)
/PeM