fredag 19 juni 2009

Midsommar!!

Efter en något stressig morgon och förmiddag har nu maken åkt iväg för att förbereda dagens midsommarfirande på vårt sommarställe.... ja, jag skriver vårt, även om det rent teoretiskt är mina svärföräldrars så är det så nära ett eget sommarställe vi kan komma ;-) Hamrarna, heter det!

Resten av familjen, dvs jag och barnen ska först möta upp systra min och hennes barn och åka till kära moster och morbror och fira något så fint som GULDBRÖLLOP. Känn på den ni... jag och maken har typ 43 år kvar innan vi kommer dit ;-) 

Sen åker vi vidare till kära Hamrarna och myser med midsommarmat och dans kring stången!

Övernattning ska sen ske i tält i trädgården, så jag hoppas på ok väder, även om vi testade tältet i regn förra sommaren och det höll, så hoppas jag ändå på uppehåll i alla fall.

Barnen har fått finaste skjortan och sommarklänningar från Maritas i Kiaby, dvs lite Madicken känsla över dom. Vi är så fina! 

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag vet inte om det låter avensjukt, men du har många kära, underbara människor runt om dig. Hur bär du dig åt? Jag läser ofta din blogg, men där står ingenting om att du har föräldrar, finns de inte längre. (O, förlåt det var kanske känsligt) Jag hoppas att du kan ge mig ett svar på min undran.