onsdag 10 juni 2009

Utmaning

Reglerna är:

1. Svara på frågorna.
2. Ta bort en fråga du inte gillar och lägg till en ny.
3. Skicka vidare till 8 bloggare.


1. Vilken parfym använder du? 
Davidoff Cool Water

2. Dagens låt?
Schlagervinnare Fairytail..

3. Vad läser du just nu? 
Tunnelbanemysteriet med Tvillingdektektiverna och min nya tidning "Drömhem o Trädgård" 

4. Dagens höjdpunkt?
Att jag fixade en ny emballagekalkyl idag ;-)

5. Vad skulle du vilja lära dig?
Framförallt just nu vill jag bli ännu bättre på mitt jobb. Alltså vill jag lära mig mer om SAP och processindustrin..

6. Vad var ditt senaste inköp?
Väv och lim + färg till sovrummet..

7. Vad är ditt favoritdjur? 
Späckhuggare

8. Vad är ditt viktigaste mål för tillfället? 
Bli guldmedlem på viktis

9. Vad tycker du om personen som skickade frågorna till dig? 
Lilla-Ji är en av mina finaste vänner!!!

10. Vilken är din ögonfärg?
Brun-gröna

11. Om du kunde ändra något hos dig själv, vad skulle det vara?
Skulle nog operera bort mitt synfel då...(slog mig nu att jag skulle ju kunna önska mig hörseln tillbaka men ändå valde jag synen...hmm)

12. Om du kunde vara var som helst i världen de kommande timmarna, var skulle du då vara?
Då skulle jag vilja vara på semester med familjen på nåt mysigt ställe där det är varmt & soligt. 

13. Vad värdesätter du hos dina vänner?
Att de är mina vänner!!

14. Vad är dina sommarplaner?
Två övernattningar på Astrid Lindgrens värld med en annan familj är inplanerat, annars är det huspyssel som gäller ;-)

15. Vilket är ditt drömyrke?
Väldigt likt det jag jobbar med nu. En mix av controlling och redovisning.

16. Vilket av plaggen i din garderob är din favorit?
Mina fina vita jeans i strl 36 ;-)

17. Vad får dig att gråta?
Ofta TV:n. 

18. Nämn tre saker som får dig att le. 
Mina tre barn. :-) 

19. Om du fick tre önskningar, vad skulle det vara? 
Pengar är ju ett ständigt trist kapitel, men inte för mycket för det är nog mest problem. Sen en semesterresa innehållande både safari i Afrika och sedan härligt strandliv och sist men inte minst ett härligt liv med min familj.

20. Vilka är dina favoritserier på tv? 
Är ju inredningsnörd så alla inredningsprogrammen går varma...

21. Vad har du på dig just nu?
Jeans, strumpor, långärmad top och tunn kofta...

22. Vilket är ditt favoritgodis?
Cloettas påskägg

23. Om du måste välja, illrosa eller neongult hår? 
Illrosa!!

24. Vilken idrott skulle du vilja vara bättre i?
Jag skulle vilja börja träna karate igen. Rolig allsidig träning :-)

Inga kommentarer: