onsdag 10 juni 2009

Så typiskt...

sitter och berättar hur mycket bättre maken mår och att det är så skönt. Då kommer det tillbaka... att spackla väggen var ingen bra idé. Så typiskt!

Istället för att måla så blev det dammsugning och vika tvättberget medans maken var borta igår kväll och en hel del telefonprat som gjorde tvättberget lite lättare, tack :-). Kanske blir det målarpenseln ikväll istället... eller kanske träning framför tv:n....

På lördag är det stort knytkalas med 34 vuxna och 25 barn. Jag är glad att det inte är jag som organiserar det... ;-) Vårt uppdrag blev i alla fall att göra min berömda Tacopaj. Vi får väl se om jag blir färdig till att göra den innan lördag morgon? Fredag kväll kanske ;-)? Tror inte det blir så poppis....

Och så var det då extraknäcket med som skulle få lite konsultation den här veckan.... alltså... även denna vecka har för få dagar.... hur ska jag hinna allt?????

Den 8/6 fick barnen en ny kusin. En "liten" (över 4 kg) Alexander :-)
Grattis M, J och N till nya familjemedlemen!! 

1 kommentar:

Lilla-Ji sa...

Va ball med så stort knytkalas! :-D
Utmaning finns att hämta på min blogg!