måndag 8 juni 2009

Så blev det äntligen

klart att jag får fortsatt uthyrning till den 15 september. Skönt!! Och idag fick jag dessutom nya och fler arbetsuppgifter. En av tjejerna har sagt upp sig till följd av neddragningshoten och nu ska hennes arbetsuppgifter fördelas ut. Så det blir nog bra att jag går upp till 100%  igen fr o m 1 juli. Inte för att det har märkts av så mycket hemma att jag jobbar 90%, snarare märks det på flexkontot som ökar stadigt. Hoppas ju lite att kunna jobba lite kortare dagar mitt i månaderna i sommar när jag inte har semester, men vi får väl se hur mycket jag kan utnyttja mina intjänade flextimmar... 

Veckans väntan är: besked på nya lönen och skattepengarna!! 
Veckans fokus är: målgång på viktis på måndag.

Nu blir det kvällskaffe med maken!!

Inga kommentarer: