söndag 2 augusti 2009

Är inte så förtjust i mig själv för tillfället...

har haft ett av mina bakslag igen. Frossardag eller kväll i alla fall... eller egentligen har jag i ett par dagar överätit, men igår kväll kom toppen (hoppas jag i alla fall). Blir så besviken på mig själv när jag har de här bakslagen. Jag borde lärt mig, eller hur.... Jag bara gapar, stoppar in, tuggar och slutar tänka... 

På måndag ska guldtavlan signeras (dvs jag blir guldmedlem på viktväktarna) och visst, jag har marginal, jag kommer att klara det, men det känns inte som att jag gör det med gott samvete eller med riktig stolthet när jag klantar till det så här precis dagarna innan... Jag är inte klar! dvs jag har fortfarande en lång läroprocess kvar för att lära mig leva normalviktig. 

Just nu är jag en tjockmänniska i en smal människas kropp. Jag kämpar varje dag.

1 kommentar:

Lillsis sa...

Att ta sig dit du är nu hade inte många klarat, du har ett "jävlarinamma" som klarar det mesta!!! Vi bonnatösar ger oss inte så lätt...kom igen upp me hakan!!!
Pussis å kramis Bigsis