torsdag 13 augusti 2009

Visst blev det målat idag med ;-)

denna semester går i penselns tecken :)
Sonens fönster och några fönsterbrädor fick sig en omgång och sedan gav jag mig på väggarna i allrummet på ovanvåningen. Tänkte bara måla tills färgen tog slut, men den varade längre än jag trodde ;-) så jag fick flytta ut mer saker från väggarna för att få slut på färgen :-) så imorgon ska det inhandlas mer, för färdig blev jag inte. Väggfärg och golvfärg ska de få blanda till mig imorgon eftermiddag... tar vi sedan ett gemensamt ryck i helgen så bör vi hinna klart :-)

Sen ska det bli spännande och se hur vi ska lyckas konka upp sofforna på andra våningen... det är inga små soffor.... min nya soffa ska ju stanna här nere :-) ohoj vad jag längtar!!!

Den där semestervilan har jag inte hittat än...

Inga kommentarer: