fredag 14 augusti 2009

Kalla mig knäpp om du vill :)

Men när lusten har infunnit sig är det bara att hålla ångan uppe. Klockan är halv elva och det är fredagkväll och jag har precis tvättat rent penseln och städat efter mig. Men jag har hunnit så mycket idag eller sammanlagt under veckan att jag blir alldeles exalterad. :) ja, du får kalla mig knäpp om du vill :)

Väggarna är målade två gånger, ska bara kolla imorgon att jag inte missat någonstans i den ganska skumma belysningen det var på slutet och trötta ögon...

Allting är förberett inför att tvätta golven imorgon och sedan börja måla golvet härligt grått. Valde två nyanser ljusare än i sovrummet, tror det blir för mörkt annars i det dubbelt så stora allrummet. 

Sonens fönster är färdigmålat i mellan, ska nu skrapas rent och sedan ska fina fönsterdekoren från Designonline sättas in med pelargonerna och sedan är det bara en sida kvar av fönstret som ska målas fyra gånger... men nu har jag ju ångan uppe som sagt ;) 

Inga kommentarer: