fredag 28 augusti 2009

Dagens utförda..

Lilltjejen var ju så pigg idag så mellan lekarna har jag faktiskt hunnit en hel del:
* Vikt all tvätten (typ 5 maskiner..)
* Sytt gardin till tjejernas rum
* Satt upp gardinstången så ovannämnda gardin kom upp.
* Lämnat tillbaka filmerna på Hemmakväll och köpt nya på outleten
* Köpt blommor till krukorna i allrummet på ovanvåningen och till lådorna med vissna på framsidan, samt planterat och fixat dessa.
* Plockat fram nyinköpta kuddarna och fixat fint i kökssoffan
* Inom Hemtex och köpte nya fina ljuslyktor till Stringhyllan på ovanvåningen.
* Hämtat barnen, utfordrat dom och servat...
* Spraymålat lampfoten för sista gången.. (måste leta skärm nu..)
* Tvättat nya omgångar tvätt så det börjar fyllas på, med viktvätt igen, samt tömt och fyllt diskmaskinen.

Känner mig ganska nöjd med dagen... nu kom maken hem, så nu ska jag ner till Preem och hämta mitt paket från HM med kläder till barnen och dessutom testade jag beställa lite från HM Home... så nyfiken...

Inga kommentarer: