onsdag 22 september 2010

Favoriter på IKEA

NEDDA Stoldyna grå Bredd: 34 cm Djup: 34 cm
De här ska få följa med hem om 1 1/2 vecka när det blir en tur till IKEA igen, stolsdynor för 7 kr styck, verkar nästan för bra för att vara sant :)

BILD Bild  Bredd: 70 cm Höjd: 100 cm
Funderar på rostorange och grönt som accentfärger i uterummet och då skulle den här snygga bilden bli fin på väggen :) endast 99:- för bilden, sen tillkommer ramen förstås. Undrar hur väggarna ska räcka till, till allt jag vill ha =)

SLÄTTHULT Självhäftande dekoration
Den här väggdekorationen är verkligen supersnygg, men var ska jag ha den??? På garderoberna i lekrummet kanske???? Hmm tål att tänkas på ;-) 149:- kan det vara värt =)
SOLSTRÅLE Vas gul Diameter: 10 cm Höjd: 29 cm
Vasen Solstråle, fick följa hem redan förra gången vi var på IKEA och tillhör också årets nyhetsfavoriter för mig =)
RUBRIK APPLÅD Dörr ljusrosa Bredd: 39.6 cm Höjd: 69.4 cm Tjocklek: 1.6 cm
Jag älskar mitt nya kök, men hade den här dörren till Faktumstommarna funnits på IKEA för ett halvår sedan, så hade vi nog haft ett ljusrosa kök istället för grönt och cerise, eller kanske inte, eller kanske... snyggt som attan är det i alla fall!!

Inga kommentarer: