onsdag 8 september 2010

hahaha..

Alltså i min självbild så tycker jag att jag är ganska så smidig, jag kan följa med ungarna i snirkliga lekar och så där men alltså efter dagens Zumba klass då det var betydligt mindre folk och ursäkten att jag inte såg ledaren inte längre höll.... ja herregud, kollade jag in mig själv i spegeln höll jag på att garva ihjäl mig =)

Alltså skaka på brösten, hur i hela friden gör man det?? Jag KAN INTE... skakar på hela kroppen, men de små juicemaskinerna är stilla =) det är kanske träningsbhn som är problemet?? Den kanske klämmer åt för hårt så det inte finns något att skaka????

Åhh, höfterna, alltså jag tyckte jag gjorde precis som instruktören och ändå ser jag ut som en stubbe i spegeln....hahahaha... tur man kan skratta åt eländet =) och jag är ju ändå där för att bli bättre =)

Inga kommentarer: