söndag 5 september 2010

Målat och testat Zumba

Igår tömde jag lekrummet, mutade barnen med en film och lyckades måla golvet i lekrummet två gånger medan maken var i väg på herrdag.

Idag inhandlades golvlister och nu är det minsann golvlistat i varje rum... fattas taklister i köket bara men annars är det klart :)

Golvet fick bli ljusgrått eftersom jag hade mest hemma av den färgen och för att jag ville göra rummet ljusare. Just nu håller jag på och funderar på hur jag ska kunna göra mesta möjliga av de befintliga möblerna och lyckas få barnen att leka längre in i rummet istället för mitt i passagen till uterummet.

I kväll har jag även äntligen testat Zumba... inte helt enkelt. Jag är inte alls så mjuk och följsam i kroppen som jag vill tro, alla vickningar på rumpan och skak med bysten funkade inte... men det kommer väl =) har köpt mig ett tiokort så nu ska det tränas =)

Inga kommentarer: