torsdag 16 september 2010

Panik...

Alltså är jag helt fel på det eller hur är vi i mitten på september??
Hur kan då redan överdragsbyxorna vara slut på HMs shop online???
(bild lånad från HM.com)Vi testade ett antal överdragsbyxor ifjor, då sonen lyckades ta i sönder 4 par. Utan tvekan var det HM-byxorna som höll allra längst. Nu skulle jag i godan ro beställa ett par inför vintern som kommer om sisådär 1 1/2 månad och då är de redan SLUT... åtminstone i den färgen och storleken som han har.
Fick bli ett par mörkblå istället för ett par svarta och beställde för säkerhets skull ett par i strl 122 och ett par i strl 128... vet inte vilket han har riktigt, men de går ju att skicka tillbaka eller så växer han i dom...
Jag tycker att det är lite galet att man redan i början av september ska ha dom helt vinter-uppdaterade i garderoben... ge mig lite respit, tack, jag har fullt upp med att höst-uppdatera garderoben efter supertillväxten i sommar.

Inga kommentarer: