torsdag 30 september 2010

MOM fyller år!!

Japp, idag fyller jag minsann år... hela 35 ljus ska det vara i tårtan =)

Fick underbar skönsång av make och barn imorse och fantastiska presenter. De lyckades överraska mig ordentligt med toppen presenter =)

Vad säger ni om en rosa Stringhylla =) i pocketmodellen och sedan linne o byxor till min zumba träning med stöd för Rosa bandet o bröstcancern som ligger mig varmt om hjärtat!! Och så fantastiska mästerverk av alla tre barnen, dvs teckningar i glada färger och skiftande motiv =)

Så nu får jag fundera på vad som ska pryda min helt underbara egna Stringhylla... Umm, underbara drömmar =)

Att det sen stod en underbar bukett blommor på trappan när jag kom hem, kort i brevlådan, massa grattishälsningar, många grattiskramar på jobbet, blomma på skrivbordet på jobbet, tårta på jobbet osv osv... gör det här till en riktigt fantastisk dag =)

Inga kommentarer: