tisdag 8 februari 2011

Är det möjligt...

Fick höra idag att det siktats vitsippor och påskliljor i Simrishamn... den är på väg... den underbara och efterlängtade våren =)

Nyfiket gick jag in på IKEAs hemsida och kollade in lite nyheter... var ju så länge sedan vi var där nu...

SOCKER kruka blandade färger Ytterdiameter: 17 cm Max. diameter innerkruka: 14 cm Höjd: 13 cm Fina krukor och så klart solcellsbelysningen som jag tycker IKEA gör så bra.. tänkte sätta solcellsbelysning i lekstugan när vi ska fixa till den i år =)
SOLVINDEN Solcellsbelysning blandade färger Diameter: 30 cm  SOLVINDEN Solcellsbelysning slang vit Längd: 4.5 m

1 kommentar:

Rune Danielsson sa...

Jag såg dina bilder från Bökön. Hela min uppväxttid har jag bott där och mina föräldrar tiden 1923-1960. Skulle gärna vilka höra vilken kontakt du har med Bökön.
rune.dan@telia.com