torsdag 3 februari 2011

ZUMBA!!

Ja, jag vet, somliga tycker att jag är lite tjatig, men alltså.... Det finns tre pass zumba att välja på, onsdag, torsdag eller söndag. På onsdagar och söndagar är det samma tränare och samma pass, så jag har liksom hållit mig till dom, eller ja, onsdagar kan jag ju nästan aldrig träna så om söndagarna har jag försökt gå... Jeanette och Johanna som håller i passen är fantastiska.

På torsdagar är det en tjej som heter Emma som kör passet. Jag har varit skeptisk.. Ny tjej, nytt pass... kan det verkligen vara värt en gång på mitt tio-kort???

Eftersom jag inte var iväg i söndags och inte kan på söndag, så bestämde jag mig lite hastigt för att våga testa en torsdag. Alltså vojne, vilket pass!! Efter två låtar var jag helt slut!! Emma är fantastiskt duktig, lätt o rolig koreografi och sådan energi. Det här var outstandig det bästa passet jag varit på och jag tänker komma tillbaka!! Det här vill jag ha mer av!!

ZUMBA ÄR FANTASTISKT!!!
har du aldrig testat, så gör det!!!

3 kommentarer:

Ann-Sofie sa...

Vad härligt det låter!

Marina sa...

Vilken tid är det nu det är på torsdagar? Jag har bara gått på söndagar.

Lilla-Ji sa...

MÅSTE ju apselut prova torsdags-passet!!