torsdag 10 februari 2011

Vårkänsla...

Fortsätter på temat vårkänsla!

Tog några nya bilder...
Medan dottern kollar film så passar jag på att visa ett av mina fynd från inköpsresan med min mamma. Dessa underbara ljuskällor som sprider vårkänsla genom sina underbara färger.
Försöker mig på att skapa några stilleben i vardagsrummet. Förälskade mig i vasen ifrån Indiskan, men ska försöka hitta några kompisar till den. Ljusstakarna kommer ifrån Rusta.

På matbordet ligger en loppisfyndad virkad duk i nästan samma nyans som golvet. Ljuslyktan från Indiskan och vaserna från IKEA. Blommorna som står i har min kompis mamma gjort.
De här två burarna fick också följa med hem ifrån inköpsrundan. Kattungarna tuggar sönder alla våra blommor eller välter ner dom... hoppas att burarna kan utgöra lite hinder. Den lilla lådan med flaskorna förälskade jag mig också i för ett tag sen.. men har inte riktigt hittat rätt var den gör sig bäst... men det kommer...

Vår bil är lagad, så vi äntligen kan öppna bakluckan, det borde innebära att vi snart kan återlämna bord o stolar som vi lånade i höstas till festen, så snart är det dags att ställa uterummet i ordning.

Inga kommentarer: