torsdag 24 februari 2011

Ibland behövs det en bild...

Jag drog ju hem fåtöljen på bilden ovan ifrån loppisen i somras eller nä var nog förra sommaren. Då var den i lite bättre skick än nu och katterna river ju i den för glatta livet och går balans gång på räcket.. och jag vet ju hur den ser ut... men ibland behövs det en bild för att riktigt se...
Så nu ser den ut så här istället... man tar vad man har liksom... fårskinnsfällen har legat i barnvagnen till någon av barnen, de har varsin och kudden är köpt på rea på Åhlens för några år sen.. Nu kan jag vänta lite till med att klä om den, blev ju riktigt snyggt =)
Passade även på att ta en bild på hela väggen som jag förhandlat mig till att måla is-grå/blå..
Dörrarna leder in till barnens rum.. Storebror till vänster o tjejerna till höger... Storebror har klistrat upp ett plakat det står STOPP på. Plakatet avser visserligen mest kattungarna, som älskar att vara på hans rum, putta ner legot från hyllorna och sen leka med alla bitarna... Storebror är inte lika glad.

Inga kommentarer: