tisdag 20 januari 2009

Hur gick det då...

första veckan då jag skulle tänka på mitt matintag. Jo nog har jag tänkt på det alltid och det har blivit större... alltså precis tvärtom. Har gått upp 3 hekto under veckan och är nu farligt nära min maxgräns, finns bara ett hekto kvar uppåt sen är gränsen nådd.

Skärpning, skärpning.

I övrigt har det varit en bergodalbane-vecka som vanligt. Ingen ordning på någonting. Så mycket som händer runt omkring. På båda mina jobb, på makens jobb och allt annat.

I söndags blev syrrans pojk 6 år och firades med kalas. Efter ett tag samlades alla barnen framför Playstation... dvs de under 10 år plus maken min och min pappa. Först var det rallykörning och till och med lilla jag vågade mig på en tur när de andra tröttnat. Körde mot syrran men hon tränar ju hela tiden, så att hon vann har sin förklaring... Men sedan blev det lite singstar... där till och med paps tog sig en ton. Fast det är väl lite fusk nu när han sjunger i kör och allt....

2 kommentarer:

mads sa...

Sjöng far? Åååå jag skulle också varit där! Jag å lilsis körde Should I stay or should I go - extremt svår och väldans låg i tonarten. Jag tror vi låg ganska likadant. Dåligt, alltså. Men fruktansvärt kul!

Anonym sa...

Hallå,vadå tränar hela tiden. Alla som känner dig vet hur duktig du e på att kvadda bilar, så det va lätt att vinna över dig.Bara att hålla sig på banan ~fniss~