tisdag 13 januari 2009

Matdagen igår blev så där...

Började lysande med få points, åt mest bananer och fil o müsli hela dagen, men sedan fortsatte jag efter mitt ordinare jobb till extraknäcket och då var jag så hungrig att jag var tvungen att äta något. Stannade på McDonalds. Valde två cheeseburgare... är ganska ok, men så tyckte jag att jag skulle ha något till och valde McFlurry med lyxig Lion choklad. Där var det kört... Kanske inte helt men det blev ju inte precis att jag höll igen hela dagen igenom.

Men steg upp imorse och ställde mig på vågen i alla fall. Har ju glömt att ta en startvikt. Har ju flyttat vågen så jag inte ska gå och väga mig varje dag, hela tiden, vilket leder till att jag istället glömmer att väga mig. Så nu kommer jag att rapportera här en gång i veckan hur det går. Till sommaren så ska strl 40 sitta bra igen och kanske komma ner till 38 om jag drömmer lite :)

Inga kommentarer: