söndag 11 januari 2009

Söndag och slappedag..

Idag har jag bara lyckats bädda rent i sängen och köra till affären och köpa kaffebönor + lite annat, blir konstigt nog alltid mer än vad som står på handlelappen. Detta är alltså en riktig slappedag. M står bredvid mig och vill testa och skriva sitt namn... meaaaaaa. F sitter i barnfåtöljen där uppe och sover framför Pippi och N är hos grannarna och leker. A körde precis in till Claes Ohlsson för att shoppa antennsladd så vi ska kunna börja titta på tv-utbudet på nya tvn och inte bara film som det är nu.

Var hos svärföräldrarna igår och våldgästade. Perfekt när matlagningslusten tryter. Dessutom passade jag och svärmor på att dela en flaska vin :-)

Under tiden jag skriver detta så överöser M mig med pussar, har nog fått sju stycken redan...

Ska upp och väcka F nu så vi inte behöver hålla på att försöka natta henne i evighet ikväll.
Kramis

Inga kommentarer: