onsdag 21 januari 2009

Smög upp vågen idag med...

ska ju egentligen bara väga mig en gång i veckan... men tja ibland så... hade jag haft vägdag idag istället hade det sett bättre ut, men nu är det ju tisdagar så nu är det bara att hålla efter det tills nästa tisdag istället... får väl ta och börja motionera eller något...

Du paps, om du läser detta, ta och läs kommentaren på mitt förra inlägg. :-)

Skulle egentligen jobbat på mitt jobb nummer två igår, men jag vände när jag var nästan framme. Hade absolut ingen ork eller lust. Vilket hade inneburit att jag bara hade suttit och flabbat med de övriga som jobbade och då kunde jag lika gärna åka hem igen. Får ta igen det en annan dag, har ju en hel del att göra där med under den här perioden av året. Snart dags att ta kontakt med revisorerna igen.

Ikväll ska maken iväg på scouterna. Han ska äntligen börja jobba på en avdelning igen och den han har önskat att få vara på, nämligen patrullarna. Vet att han har saknat det och nu är det äntligen dags igen. Ha så kul ;-)

Inga kommentarer: