måndag 12 januari 2009

Måndag med nya tag...

Ska stötta min kära väninna L och ta tag i min vikt igen och följa med på hennes viktresa. Så nu är det viktväktarna som gäller igen. Jag vill ju dock gärna gå dit för att det ska vara fullt allvar från min sida, men det skadar ju inte att börja med lite nya vanor. Funkar säkert utmärkt nu när uncle PeM kommer imorgon kväll och bjuder på semlor... Men om jag håller igen ordentligt idag och imorgon så finns det nog utrymme för en liten semla. Det är ju det viktigaste: att hålla igen innan och inte efter semlorna slinker ner... är så lätt att glömma efteråt och att fylla på igen med onyttigheter.

Har inget mål eller så än... utan målet är att stötta henne och vara duktig tillsammans med henne. Kom igen L nu fixar vi det här, en gång för alla!!

Inga kommentarer: