torsdag 20 januari 2011

Hade ju en tanke...

... att jag skulle publicera ett inlägg om dagen. Men känner mig ganska enkelspårig för tillfället... tycker att bloggen bara handlar om träning och vikt nu istället. Fast det är klart jag har ju inte satt någon etikett om att det är en inredningsblogg även om det var min "hemliga" dröm en gång och det under perioder i stort sett bara handlade om våra renoveringar. Men renoveringarna återkommer säkert liksom lusten att göra dom.

Men just nu fokuseras livet på att få igång sonens läsning, för mig att komma iform och bli av med extrakilona samt att hålla näsan ovanför vattenytan på jobbet.

Jag har ju skrivit på för ytterligare ett år nu på jobbet, så till den 16 januari 2012 är det meningen att jag ska stanna. Det är mycket nu... fast det säger jag ju jämnt, och ändå ökar det hela tiden...

Vägdag idag.. har gått ner ytterligare ett kilo. Alltså återstår 3,2 kg för att uppnå mitt mål =)

Inga kommentarer: