lördag 8 januari 2011

Otroligt nöjd!!

Är otroligt nöjd med min lördag. Tog tag i två grejor som legat och gnagt i ryggsäcken och nu är det gjort =)

Den första var att börja jogga igen, som jag skrev i inlägget nedan. Är så nöjd med min bedrift, jag kan mer än jag tror när jag väl kommer ut =)

Det andra var att städa min garderob som svämmade över. Nu är allt upphängt och prydligt ihopvikt och jag har gått igenom rubbet. Slängde ut allt på sängen och började om från början. Två stora pappkassar sorterades ut och det mesta ska slängas, är mest slitna och missfärgade kläder, som av någon märklig anledning fått stanna kvar i garderoben alldeles för länge...

Har uppdaterat min garderob med några stickade tröjor under vintersäsongen, vilket är kanonskönt, men vad stor plats de tar i garderoben. Hmm, får nog fundera på om den går att bygga om eller bygga ut... hmmmm....

Inga kommentarer: