onsdag 26 januari 2011

Pannkakor

Min tur att hämta barnen idag och i vanlig ordning lagas det pannkakor då =) Jag är mäkta stolt över att mammas pannkakor är bäst =) men så fuskar jag ju också, men det kvittar ju, så länge de älskar dom.

Ingen av barnen har haft vattenkoppor och nu börjar det florera på dagis igen... det finns ju aldrig någon gång som det passar att det blir sjuka men det hade varit skönt att kunna bocka av det, att det var över. Annars ska man bara gå och oroa sig för det när de blir äldre.

Något mer som går på både dagis och skola nu är årets kräksjuka... vill inte, vill inte... men naturligtvis kommer vi att åka dit som vi alltid gör... bara att vänta och se... jag har ju bokslut med start på tisdag...så kanske helst inte då...om man nu får önska... helst inte alls så klart, men ja, det är nog att önska för mycket.

1 kommentar:

Marina sa...

Vattenkoppar på stora barn är inte kul kan jag lova så visst är det bäst om de får "sjukan" som ganska små.

Ha en bra kväll!