lördag 10 maj 2008

30-års kalas idag

Firade syrrans 29+ års kalas idag. I mini format eftersom den stora festen förväntas ske nästa år, då även hennes make plussar.

Hon har önskat sig ego-grejor. Så härligt med någon som bara önskar sig saker till sig själv och inte bara önskar sig familjegrejor. Finns det något bättre tillfälle att vara riktig ego?? Så jag och minisyrran fixade en ego-grej till henne, som också är ego-grej till oss. Jag och lillsyrran ska nämligen åka till minisyrran i huvudstan och mysa några dagar och gå på spa och shoppa loss. Längtar så redan!! Är typ hundra år sedan vi gjorde något bara vi systrar... så kul.

Vi bestämde oss för att genomföra det framåt hösten när man kan behöva något att se framemot, så slutet av augusti eller i september blir det nog en härlig tripp till the big city!!

3 kommentarer:

Lilla-Ji sa...

Åh, vilken härlig present!!! Önskar mig systrar när jag läser ditt inlägg... Kanske lite sent, men oj vad skoj det verkar! Kram! //Jenny

Marina sa...

Jaha, så har jag läst ifatt lite här hos dig. Det där emd kläder är inte lätt. Jag vill oftast att det ska passsa till olika saker och kunna kombineras på flera olika sätt. Har ju inte hur mycket pengar som helst.
Härligt med bra utvecklingssamtal. Vi ska på sonens i morgon (han går i femman)och det brukar låta som för er son faktiskt. Snäll, artig, intresserad.....Ja visst blir man stolt!

Ann-Sofie sa...

Så trevligt!
Men du glömmer väl inte bort vår VÄLA tur-----till hösten? Den får väl bli lite av en tradition nu?
Kramen