torsdag 22 maj 2008

MMAAAAMMMMAAAA

Måste börja med att gratulera Jenny till lille Sixten, en bedårande söt liten kille. Längtar så efter att få träffa honom och Jenny med naturligtvis. Läs mer här

Har inte riktigt hunnit blogga på länge, beror delvis på att barnen är väldigt mycket "MMAAAAMMMAAA" för tillfället, har svårt att hitta fem minuter till att göra något själv, t o m att stoppa i tvättmaskinen tar en hel evighet för jag hinner inte ens ta ut all tvätten ur maskinen innan någon gastar på mig eller lilltjejen kommer rännande och vill käka kattmat eller något annat kul. (Kattmaten serveras brevid tvättmaskinen dock inte för lilltjejen utan endast för katterna!)

Under tiden som jag har skrivit ovanstående rader så har Mea kallat på mig tre gånger, först ville hon ha mjölk, sedan hade hon spillt ut mjölken och sedan var hon mer hungrig... suck. Flora sover annars hade jag inte kunnat sitta här alls.

Katten har kommit tillbaka, (nu kallar Mea igen) men istället har vår andra katt orsakat bekymmer, hon bestämde sig för att hoppa ut från andra våningen. Dumma katt. Nu börjar hon äntligen använda sin fjärde tass, men hon kan väldigt mycket på bara tre ben har vi upptäckt, så väldans ont har hon inte haft.

Lika bra att sluta nu så jag hinner spara inlägget och kanske läsa någon annan blogg innan nästa skrik!!

1 kommentar:

Ann-Sofie sa...

Tjing! Låter ju ljuvligt med små söta kids som ropar konstant *L*

Ska bli kul att ses igen på onsdag, kram!