onsdag 7 maj 2008

Behöver lite hjälp...

har minsann blivit kallad på intervju till ett jobb som inte finns ute på annons, jag har bara skickat in en intresseanmälan.

Spännande, har ingen aning om vad jobbet handlar om, vilken befattning, heltid-deltid, ja, jag vet inte mycket alls mer än att jag ska dit på tisdag nästa vecka.

Vill inte riktigt berätta var än, men jag behöver lite hjälp. Jag tror mig veta att det är ganska så strikt klädkod på detta stället och vad ska jag ha på mig för att göra ett gott första intryck????

Budgeten är ju begränsad, men jag har antingen svarta eller mörkbruna linnebyxor som är skurna som ett par finbyxor typ. Så någon av dem ska jag ha tror jag, men vad ska jag ha till?? Kan tänka mig att gå och köpa en ny tröja, skjorta, blus eller tunika men vad??? Har ju inga snygg-skor heller och ingen snygg handväska...HJÄLP!!!

Hoppas få en timme på mig imorgon eftermiddag till shopping, men ska samtidigt hinna köpa födelsedagspresent till två födelsedagsgrisar... en omöjlig uppgift detta...

3 kommentarer:

Ann-Sofie sa...

Hej
Finns många snygga vita kortärmade blusar lite överallt.Det är snyggt!
Passar både till svarta och bruna byxor.
Eller en vit tunika,vad spännande Lycka till.Jag håller tummarna för att det är något bra!
Skor....ballerina eller något snyggt med kilklack.Finns ganska mkt på Din Sko.
Puss:)

Lilla-Ji sa...

Japp, en snygg vit blus ska du ha! Finns på H&M! Och så ett par svarta ballerina (ej öppen tå). Håret uppsatt, tycker jag. Svarta byxor. Blir skitbra!!!! GUD vad spännande!!! LYCKA TILL!!!!!!
Kram! //Jenny

Anonym sa...

Så spännande, så roligt...

Som de föregående tipsat om med något vitt. Alltid lika snyggt..Och hel låg sko utan någon tå som sticker ut blir jättebra.

Håller tummarna, tårna...
Lycka till!

Kram E