fredag 31 juli 2009

Fredag och semesterveckan

är snart till ända... Vi skulle ju egentligen åkt till Göteborg i helgen och kollat in Universeum och hälsat på kompisar men det var fullt på alla hotell så resan är uppskjuten.... kanske hittar på något annat kul i helgen istället.. vem vet?!

Fick sovmorgon idag och slumrade kvar i sängen ända till halv tio men nu ska jag få i mig lite frukost och försöka komma igång med målningen av allrummet på ovanvåningen. Trappräcket och fönsterna är det framförallt som ska målas... sen får vi se om vi kommer så långt som till väggarna med ;-) Lite i taget så blir huset mer och mer färdigt :-)

Men målning av utsidan har det inte blivit så mycket av med än... har inte ens testat färgen jag fick ännu... ska försöka göra det innan veckan är slut :-) 
Sedan en riktigt tuff vecka på jobbet och sedan två veckors semester igen... LÄNGTAR, är inte riktigt klar med min ledighet känner jag :-) behöver mera!!!

1 kommentar:

Ann-Sofie sa...

Då kanske det blir tufft att träffas nästa vecka om du har en jobbig tid på jobbet?

kram