söndag 5 juli 2009

Helgen är fullsmockad

med aktiviteter. 
Efter en härlig kväll igår med kärt återseende med alla kusinerna på min pappas sida och mycket härligt snack. Två av mina kusiner har ju bildat familj med fd klasskamrater till mig (okej H gick i parallellklassen) så det gör det ännu roligare att ses, de känner jag ju med sedan gammalt :-)

Minisis följde med oss hem och sov över ute i uterummet på madrasserna där, svalt och skönt där ute. Sedan vid elva idag kom min mosser och morbror på besök. Första besöket för dom hos oss och det var så kul att få visa hur vi har det :-) och så fick jag ju söta blomman till soffbordet och ett jätte omtänksamt ljus, tack!

Nu väntar vi på att barnvakterna ska dyka upp om en timme. Farmor och farfar ska passa barnen ikväll, (vilket N tyckte var en strålande idé ;-) medan vi (maken och jag alltså) ska åka och se Digiloo på slottet tillsammans med goda vännerna D o P. Tycker man ska passa på när man kan cykla dit ;-)

Först blir det köpe-pizza hemma hos dom, sedan packar jag ner Mackes muffins (som står och svalnar nu), en hög med jordgubbar och kaffe till ikväll. Myspys till tusen!!!

Inga kommentarer: