lördag 4 juli 2009

Tack o lov att det är lördag!!!

Det optimala hade ju varit om jag fått starta min semester nu.... men en vecka till.... sen ska jag äntligen få vara hemma mer med familjen.
Just nu är det mer än galet på jobbet och vi jobbar som små flitiga speedade bin eller vad jag nu ska köra för liknelse. 
Men idag är det ledigt så jag tänker inte ägna en sekund till åt jobbet. Idag ska jag klippa mig, vilket är efterlängtat... har ännu inte bestämt om det bara blir en liten lätt klippning av topparna eller om det ska få bli kortare igen?! Vi får se vad Ulrika tycker när jag kommer dit...

Sedan kl 16 ska vi till Råset (vilket härligt ortsnamn eller hur... hur säger man det till en Stockholmare när man ska ringa in en beställning???) och fira min minsta kusin som fyller 30. Ska bli så roligt, dels att träffa alla kusinerna och dels att få kolla in hennes hus som hon tillsammans med maken har totalrenoverat :-).  

Ha en härlig dag alla!!

Inga kommentarer: