onsdag 8 juli 2009

Två arbetsdagar kvar...

sedan börjar äntligen semesterveckan. Är så trött nu så allt bara snurrar. Förutom att allt bara snurrar på jobbet så fick jag säga hejdå till en härlig arbetskamrat igår. Insåg sedan att det brukar vara jag som slutar, inte jag som behöver säga hejdå till någon annan som slutar, det är mycket enklare att sluta själv än att sitta kvar och se ett tomt kontor (fast just nu lever jag i förnekelse och låtsas att hon är på semester). Nu låter det ju som att jag byter jobb väldigt ofta vilket inte alls är fallet, även om det hunnit bli några stycken arbetsplatser. Men i alla fall, kommer sakna A något grymt, men så är livet, och hon får det bättre i alla fall. Sedan vet jag ju inte heller hur länge jag kommer att vara kvar eftersom jag egentligen är inne via bemanningsföretag, vi får se....

Idag är det Uncle PeMs födelsedag!!! Hurra, hurra!!! Firades i det gröna med släkten och så vi ;-), fast vi är ju också hans familj precis som han ingår i vår!! 
Verkar som att jag kanske lyckades locka med mig någon mer till viktis, vi får se nästa måndag... ;-)!!

Var på viktis i måndags, vilket var rena katastrofen, har släppt efter för mycket med godsakerna märkte jag, så nu är det skärpning igen, för så kan vi inte ha det!!! Nu gäller det att hitta den gyllene medelvägen och det är inte helt enkelt, det ska ni veta!!

1 kommentar:

Ann-Sofie sa...

Hej hopp!
Håll ut snart är det semester vännen!

kram